5 تا از بهترین روش های تبلیغات قالیشویی (تست شده)

مطالب این صفحه مخصوص قالیشویی دارانی است که به دنبال مشتری بیشتر هستند، مجموعه نقدونه بزرگترین سایت تبلیغات قالیشویی ایران است. در سال های آتی رقابت در شغل قالیشویی خیلی شدیدتر از گذشته شده که اگر در این رقابت بی حرکت به ایستید بی شک از رقبای تجاری خود عقب میافتید و در مدت زمان کوتاهی از گردونه رقابت حذف میشوید. از طرفی تبلیغات برای کارخانه هایی که بودجه تبلیغاتی ضعیفی دارند به نوعی ریسک به حساب می آید، چون اگر در ازای پرداخت هزینه تبلیغات، بازخورد خوبی نگیرند ممکن است ضعیف تر از قبل شوند. روش های تبلیغاتی را یک زمین بازی بزرگ در نظر داشته باشید در ادامه انواع روش های تبلیغات قالیشویی را به همراه مزایا ، معایب و بهترین روش پیاده سازی هر کدام را برای شما شرح داده ایم تا با کمترین هزینه بیشترین بازخورد را داشته باشید. فقط قبل از آن به نکته زیر توجه داشته باشید.

نکته: این توصیه کاملا تجربی و کاربردی است. اگر میخواهید در صرف هزینه تبلیغات قالیشویی به مشکل بر نخورید بهترین کار این است که هر ماه مبلغ هر چند ناچیزی نسبت به درآمد خود برای تبلیغات کنار بگذارید و به هیچ وجه این مبلغ را برای غیر از تبلیغات خرج نکنید. دو مزیت خوبی که این کار برای شما دارد این است که هرچه درآمد شما بیشتر شود تبلیغات شما هم بزرگتر می شود و هرچه تبلیغاتتان بزرگتر شود در آمدتان هم بیشتر میشود و همیشه کسب و کار شما  رو به جلو پیش میرود.

ایده های تبلیغات قالیشویی

نمونه تبلیغات قالیشویی که در ادامه مطالعه می کنید را شاید قبلا شنیده اید یا خودتان هم مطلع بودید و یا حتی تست کردید ولی بازخورد خوبی نگرفتید. بازخوردی که از هر یک از روش های زیر انتظار دارید به موارد مختلفی بستگی دارد، برای مثال: کدام روش تبلیغ را چه زمانی برای کدام شهر و به چه شکل اجرا کنید. این سه عامل مشخص میکند که یک تبلیغ برای شما تاثیر خوبی میگذارد یا خیر. ما در مجموعه نقدونه همه این موارد را تجربه کردیم اگر شما هم قصد تبلیغات دارید فقط کافیست قبل از  راه اندازی کمپین تبلیغاتی خود یک مشاوره رایگان از ما بگیرید تا نتیجه مطلوبی بعد از تبلیغ دریافت کنید.

1.طراحی سایت برای قالیشویی

سایت قالیشویی

بعد از بیماری کرونا دنیای کسب و کارها 180 درجه تغییر کرده و دیگه هم مثل قبل نشده. تقریبا امروزه کسی نیست که با واژه گوگل آشنا نباشه هر فردی که دنبال کالا یا خدمات و سرویسی هست ابتدا تو گوگل سرچ میکند. مثل شما که از طریق گوگل وارد این صفحه از سایت نقدونه شدید. اگر میخواهید این مشتری ها را از دست ندید شما هم باید در این فضا با کلمات کلیدی هدفتون حضور داشته باشید. روزانه تعداد قابل توجهی (طبق آماری که از سایت های خودمان داریم) مردم در گوگل کلمه شماره قالیشویی در شهر خود را جستجو میکنند، قالیشویی هایی در این بازی برنده هستند که در این قسمت از زمین بازی حضور داشته باشند. برخی از مشتریان شما هم نام قالیشویی شما را جستجو میکنند تا خیالشان از بابت خدمات و کیفیت شما راحت شود.

شاید برای شما باور این موضوع سخت باشد اما مردم در گوگل نظرات دیگر مشتریان را در مورد قالیشویی شما جستجو میکنند تا از انتخابشان مطمعن شوند. تجربه به ما نشان داده حتی در روستاهای کوچک و کم جمعیت هم افراد از این طریق به دنبال قالیشویی میگردند، البته هستند شهر هایی که طراحی سایت براشون مناسب نباشه که ما میتوانیم به شما بگوییم برای شهر شما این روش تبلیغاتی مناسب است یا خیر.

اگر قصد طراحی سایت قالیشویی را دارید ما در نقدونه همراه با بهترین نمونه کار ها و تجربه موفق چند ساله خود این کار را انجام میدهیم برای تماس با ما فقط کافیست فرم تماس با ما را کامل کنید یا از طریق شماره تماس پایین صفحه با ما در ارتباط باشید.

یادآوری: طراحی سایت یک روش تبلیغات دائمی است و تقریبا مناسب همه شهر ها است ولی زمان و نسبت بازخورد، برای شهری که در آن زندگی میکنید و رقبایی که از این روش استفاده میکنند، متغیر است.

2. درج آگهی قالیشویی شما در سایت نقدونه

درج آگهی در سایت نقدونه

 

 تصویری که در بالا مشاهده میکنید نمونه ایی از شهر هایی هستند که در سایت نقدونه راه اندازی شده اند و مردم از طریق این صفحات با قالیشویی ها تماس میگیرند. ما تقریبا برای تمام شهر های ایران چنین صفحاتی داریم. اگر میخواهید نام قالیشویی خود را در ذهن مشتریان و همشهریانتان معتبر و با کیفیت نشان دهید و همچنین از طریق سایت نقدونه روزانه مشتری داشته باشید، میتوانید از این روش استفاده کنید.

ناگفته نماند که این روش تبلیغاتی را سایت های زیادی غیر از نقدونه هم انجام میدهند اما به نظر شما آیا درج آگهی در سایت های دیگه هم به همین اندازه ایی که الان گفتیم بازدهی دارد؟
باید بگم خیر، چون بازدهی این مدل تبلیغات کاملا بستگی به سایت تبلیغات قالیشویی و تعداد ورودی روزانه از شهر شما را دارد.

چطور یک سایت تبلیغات قالیشویی با کیفیت انتخاب کنیم؟

برای انتخاب سایت مناسب باید ببیند آن سایت با کلمه کلیدی هدف شما که ترکیب کلمه قالیشویی + نام شهر شما میشود (مثلا قالیشویی قم ) در صفحه اول گوگل رتبه دارد یا خیر، چون اگر رتبه نداشته باشد هیچ مشتری از طریق آن سایت با شما تماس نمیگیرد.

سایت نقدونه هم تقریبا یک سایت آگهی محور است که در تمام شهر های ایران با کلمه قالیشویی در گوگل رتبه دارد اگر در شهری هم رتبه ندارد به این معنی است که برای آن شهر هنوز صفحه ایی راه اندازی نشده که شما میتوانید با ما تماس بگیرید تا برای شهر شما یک صفحه راه اندازی کنیم و قالیشویی شما را جزو اولین تبلیغات آن صفحه با قیمت پایین تری قرار دهیم.

برای ثبت شماره قالیشویی (تبلیغات) در سایت نقدونه و در صفحه مخصوص به شهر شما فقط کافیست فرم پایین صفحه را تکمیل نمایید یا از طریق شماره تماس پایین صفحه با ما در ارتباط باشید.

3.تبلیغات پیامکی برای قالیشویی

ارسال پیامک تبلیغاتی قالیشویی

دومین روش تبلیغات قالیشویی تبلیغات پیامکی است. مطمئنا هر قالیشویی حداقل یک بار این روش را تست کرده یا با نامش آشنا است. این روش برخلاف روش قبلی روشی دائمی نیست ولی بازخورد سریع تری نسبت به روش قبل دارد. اما سوال اینجاست که اگر این روش زود بازده است چرا همه قالیشویی ها از این روش استفاده نمیکنند؟ در جواب این سوال باید بگم که اتفاقا قالیشویی هایی که از مزیت این روش با خبر هستند استفاده میکنند ولی شما خبر ندارید و آنهایی هم که استفاده نمی کنند روش صحیح استفاده از این روش را بلد نیستد یا از سایت هایی که کار کردن با آنها دشوار است برای ارسال پیامک استفاده میکنند ما در اینجا یکی از سایت هایی معتبر که کار ارسال پیامک انبوه انجام میدهد را به شما معرفی میکنیم.

برای اینکه بازخورد خوبی از این روش بگیرید باید یک کپی رایتر قوی باشیم ( منظور همان عنوان نویس حرفه ایی باشید تا شتریانتان پیامکتان را باز کنند و بخوانند). آیا این روش فقط به یک عنوان نویس قوی نیاز دارد؟ خیر. در تبلیغات پیامکی غیر از یک عنوان قوی باید پیامک را در زمان مناسب ارسال کنیم. از طرفی ارسال پیامک های تبلیغاتی آنقدر زیاد شده که خیلی از مردم گاها پیامک های تبلیغاتی را اصلا باز نمی کنند، پس زمان و متن پیامک تاثیر به سزایی دارد. ما در مجموعه نقدونه با شرکت های مختلف ارسال پیامک همکاری کرده ایم و تجربه زیادی از خدمات آنها داریم. اگر قصد ارسال پیامک تبلیغاتی را دارید بهتر است از پنل پیامکی فراز اس‌ام‌اس که آدرس آن را در ادامه قرار داده ایم استفاده کنید.

پنل پیامکی فراز اس ام اس به دلیل اینکه پشتیبانی قوی و آموزش فارسی کار با پنل دارد به راحتی میتوانید با آنکار کنید همچنین میتوانید از بانک شماره ایی که خود پنل در اختیار شما قرار میدهد به مشتریان خود در شهر خود از طریق این پنل پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

آدرس سایت فراز اس ام اس: https://farazsms.com/?ref=1285

یادآوری: ارسال SMS تبلیغات قالیشویی خیلی تاثیر گذاره، بر اساس تجربه پیشنهاد میکنیم از این روش برای پیدا کردن مشتری جدید استفاده نکنید در واقع برای بازگرداندن مشتری های قبلی استفاده کنید. سعی کنید بانك اطلاعاتي از شماره مشتریان قبلی خود جمع کنید و به آنها پیامک ارسال کنید.

4.چاپ و پخش تراکت برای قالیشویی

تراکت تبلیغات قالیشویی

این روش تبیلغات هم یک روش موقتی و زود بازده است، در این روش مثل روش قبل طرح، متن و زمان پخش تراکت مورد اهمیت است تا بیشتری بازخورد بعد از تبلیغات حاصل شود. و اما مزایا و معایب این روش: مزایای این روش بازدهی زود آن است، در واقع اگر در زمان مناسب با یک متن تبلیغاتی قوی این کار را انجام دهید نتیجه شگفت انگیزی حاصل میشود. از معایب آن میتوان به هزینه بالا، تبلیغات موقتی با ریسک بالا اشاره کرد. ما در مجموعه نقدونه طراحی یا چاپ تراکت را همراه با مشاوره رایگان برای شما انجام میدهیم. برای ارتباط با پشتیبانی سایت نقدونه کافیست فرم پایین این صفحه را تکمیل نمایید یا از طریق شماره تماس پایین مطلب با ما تماس بگیرید.

یادآوری: این روش را بهتر است روز های پایانی سال و شلوغی تابستان امتحان کنید تا نتیجه بهتری حاصل شود

5.چاپ برچسب های تبلیغات قالیشویی

این یک روش قدیمی و تقریبا دائمی با بازدهی متوسط است. ما به عنوان یک مشاور تبلیغات قالیشویی به شما توصیه میکنیم از این روش در کنار روش های دیگه استفاده کنید. در گذشته از این روش ها بیشتر استفاده میشد که امروزه با پیشرفت تکنولوژی چاپ میتواید با کمی خلاقیت از این برچسب های به روش بهتری با بازدهی بیشتری استفاده کنید. برای چاپ و طراحی برچسب قالیشویی و مشاوره رایگان با همکاران ما در پشتیبانی تماس بگیرید، راه های ارتباط با ما در پایین صفحه موجود است.

یادآوری: از این روش هم برای اضافه کردن مشتری قدیمی هم برند سازی برای مشتریان سابق استفاده کرد.

نتیجه گیری : کدام روش تبلیغاتی برای قالیشویی مناسب تر است؟

اگر هدف شما از فعالیت در حوزه قالیشویی این است که بهترین و بزرگترین حوزه خودتون باشید باید به شما بگم غیر از این روش ها تقریبا ده ها روش دیگه هم وجود دارد که هرکدام بسته به بودجه و هدف شما قابل پیاده سازی و دریافت نتیجه مطلوب است. ما به شما پیشنهاد میکنیم از تمام روش هایی که تا اینجا معرفی کردیم به اندازه کافی در زمان و مکان مناسب استفاده کنید. اجرای روش های تبلیغاتی بالا باید توسط یک فرد با تجربه انجام شود تا با بهینه کردن هزینه تبلیغات نتیجه مطلوب تری حاصل شود. ما در مجموعه نقدونه تمام روش ها را تست کردیم و می‌توانیم به شما در پیاده سازی کمپین تبلیغاتی کمک کنیم.

اگر قصد پیاده سازی هر یک از روش های تبلیغاتی را دارید فقط کافیست با یک مشاوره رایگان از همکاران ما این کمپین را بهینه کنید و نتیجه بهتری بگیرید.

سخن پایانی: روش های متعددی مثل دیوارنویسی، ثبت شماره در 118 و … وجود دارد که هر کدام به اندازه خودشان می توانند تاثیر گذار باشند، ما فقط از روش هایی برای شما صحبت کردیم که خودمان تست کردیم و نتیجه ها را به چشم دیدیم.

 

 


بعد از تکمیل فرم همکاران ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس می‌گیرند